31 Mart 2017 Cuma

Marex Fuarı

Merhaba



Her sene yapılan Marex fuarına bizde katıldık. Her yıl nasıl düzenleyelim , hangi ürünü koyalım diye kara kara düşünüyoruz .
Bu yıl biraz daha sade ürünler koymayı tercih ettik .
Beni takip edenler bilir , biz toptan ve parekende tekstil , yatak  ,porselen ve  kimyasal ürünler satıyoruz . 

Gelelim fotoğraflara ...


Koçişko ile ben :) 
Lavson nedir diye sorarsanız endüstriyel deterjan firması ..




Güral Porselen 'in Marine serisi , ben çok seviyorum bu tabaklarları 
Siz nasıl buldunuz ?


Fotoğrafsız olmaz değil mi :)







Standımıza genel bir bakış 






Babaannemin sandığı hesapladığımıza göre 55 yıllık bir geçmişi var . Ve gizli bölümü varmış içinden dedemin askerde kullandığı künye , çatal bıçak takımı çıktı . 
Hala sapa sağlam o kadar değerli ki ...
Biz de fuarda otel tekstilini böyle sergilemeye karar verdik :)



Bu sefer fotoğrafları profesyonel makine ile çekmediğimizi farkettim .Bizim buradaki fuarlar İstanbul , İzmir fuarları gibi gösterişli olmuyor tabi ..
Daha sade ,daha küçük oluyor .

Sağlıcakla kalın :) 



8 yorum:

  1. İnşallah fuarın size çok faydası olmuştur Nesrincim, sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım benim , gerçekten güzel bir fuar oldu bizim için . Kocaman öpüyorum seni

      Sil
  2. canım benimmmmm çok tstlı çıkmışsın fotoğraflarda..tabak takımı gerçekten çok hoş.rabbim bereketli eylesin fuarı inşaallah.sandık çocukluğumu süsleyen bir babaanne anısı benim içinde....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tatlımm çok çok çok teşekkür ederim , hepimizin başka anıları var değil mi sandıklar ile ilgili ..
      Canım öpüyorum

      Sil
  3. Renkli çaydanlıklara bayıldım :)

    Sen de ne fıstıksın ha, maşallah diyorum 😘

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canımsın , teşekkür ederim . Bu yıl bütün ürünler cıvıl cıvıl :)

      Sil
  4. Oo porselen grunuba bayıldımmmmm rengarenk tam benlik 😃 hadi kopan gelsin geldigi gibide alsın insallahhh 💙😁

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallahhh :)) teşekkür ederim

      Sil