14 Nisan 2017 Cuma

Diyet Maceram

Merhabalar ,
Biliyorsunuz ki 20 kg yakın bir kilo kaybım oldu ..Uzun zamandır size bununla ilgili bir yazı yazacaktım .
Bugün başlayalım yazmaya ...
İlk öncellikle bunu mutlaka belirtmek istiyorum , herkesin bünyesi farklı o yüzden buraya diyet listemi detaylı  yazmayacağım ama neler yaptım onlardan bahsedeceğim ...

Her gün sabah 08:30 da kahvaltımı yapıyorum , pazar günleri geç kalkarsam saat 10 daki öğünümü yemiyordum .
Ben yulaflı vs kahvaltıları pek sevmiyorum benim böyle bilindik yumrutalı peynirli kahvaltım olacak :)

Hayatımın her anı tartı ile devam ediyor :)
Bir dilim ekmek 25 gr olacak şeklinde sabahları bir dilim ekmek (çavdar , tam tahılı vs olabilir )
60 gr lıght beyaz peynir , süzme peynir vs olabilir
1 adet yumurta
yeşilik , salatalık , domates isterseniz çay ile yapıyorum
bu liste hep değişiyor dediğim gibi ben önceden tahliller yaptırdığım için herkesin listesi farklı olabilir..

Benim ara öğünlerim saat 10:30  -  15:30 - 17:30 -22:00da oluyor
burada farklı seçenekler oluyor her iki haftada listem değiştiği için ...

6 adet badem + lıght süt ya da 100 gr meyve ya da bitter gofret +  lıght süt

bazen tost  - grissini ve üçgen peynir * lıght puding  bunlar hep listeme göre değişiyor

öğlen yemeklerimde ise genelde 8 yemek kaşığı sebze yemeği 1 tatlı kaşığı zeytinyağı ile birlikte pişecek  ya da 6 yemek kaşığı baklagil yemekleri yanında genelde 125 gr lıght yoğurt ve bir dilim ekmek oluyor ..
Bazen tam tahılı makarna ve yanında sebze yiyorum  ya da yağsız kıyma
Tam tahılı makarna genelde 60- 80 gr olarak pişiriyorum bunu pişirmeden önce tartmanız gerekiyor .

Akşam yemeklerin de ise  et , tavuk , balık bol salata ve bir dilim ekmek yiyorum

3 adet köfte ya da 250 gr çupra ,150 gr tavuk ızgara yada fırında yiyebilirsiniz ..

öğlen sebze yersem akşam tavuk vs tüketiyorum ..


ayrıca ara öğünlerimde yeşil çay - rezene çayı - beyaz çay tüketiyorum

Gece yatmadan önce de roiboos çayı içiyorum ve mışıl mışıl uyuyorum ..

Her gün 10,000 adım atmaya çalışıyorum ama kışın bunu hiç beceremedim .
her gün en az 30 dk yürüyüş yapıyorum ...

Son 2 kg kaldı onu beni baya baya zorluyor şuan vücuduma oturdu kaldı ama sevgili diyetisyenim Şeyma hanım beni o kadar güzel motive ediyor ki size anlatamam ..

Bir çok diyetisyene gittim ama Şeyma hanım bir başka :)


Kendisini instagram da takip edebilirsiniz çok güzel fikirler veriyor
dyt_seymaozturk

Bu bana göre ayarlanmış bir liste herkesin kan değerleri farklı bundan dolayı şunları bunları uygulayın demek istemiyorum ama çok sorulduğu için yazmak istedim :)




Diete başlamadan önce 


Şuan ki ben :)

Yeterki isteyin yapamayacağınız hiç bir şey yok :) 
Sağlıcakla kalın ...





15 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım benim

      Sil
  2. Harikasın Nesrinciğim,sevgiler😘

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Öpüyorım

      Sil
  3. waw 20 kg dile kolay! tebrik ederim. bende buna benzer bir yeme düzeni oluşturmaya çalışıyorum. sanırım ara öğünsüz kolay olmuyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok ama çok teşekkür ederim , ara öğünsüz gerçekten olmuyor . İnsan o zaman daha çok acıkıyor . Bence sen de yaparsın inanıyorum ;)

      Sil
  4. birde sen online mı yararlandın diyetisyenden?

    YanıtlaSil
  5. E Nesrin dediğin gibi baya yiyormuşsun yani:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten baya baya yiyorum ben ;)

      Sil
  6. Demek 20 kilo oldu ha? Vaaaay bee Nesrincim, süpersin yaaa, nekadar zor bir sey oldugunu en iyi bilenlerden olarak önünde egiliyorum:)♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım benim çok teşekkür ederim :)
      Seni koskocaman öpüyorum

      Sil
  7. Ben de azar azar yiyerek ise basladim. Ayrica spora yazildim. Simdilik 3kere gittim ve dün tartildigimda bir bucuk haftada bir bucuk kilo gittigini gördüm :) Araya ramazan giriyor ne yazik ki ama Ramazan da spor salona gitmesem bile iftarda corba ve az yemek ile idare edecegim.

    YanıtlaSil