28 Nisan 2017 Cuma

Hastalık

Ah bu hastalık,
İnsanın yaşadığı yerde bir sürü akrabası olup da hasta olduğun zaman yanında olmaması çok üzücü...
Zaten insanların nankörlüklerine katlanamıyorum o ayrı bir mesele ...
Ne çok bencil insanlar var , ben bu dünya için fazla iyiyim .. Benim kafam gerçekten kötülüklere çalışmıyor ben bunu farkettim ..

Aslında o kadar çok yazmak istediğim şeyler varki ..
Belki bir gün yazarım ..

Dün yeğenim hastaneye kaldırıldı çok şükür bugün çıktı . Ateş, öksürük , iştahsızlık , halsizlik olduğu için doktor önlem almak için serum taktı .
Daha 2,5 yaşında ve insan kıyamıyor ona .Ablam ve ben de aynı şekilde grip olduk .Ablamın sesi çıkmıyor zaten .Arel şimdi iyi , halsizlik hala var ama çok şükür yemek yiyor .
Ben sabah ağrıdan resmen ağladım , ama işe gitmek zorundayım . Eşim gelme diye ısrar etse de benim içim rahat etmez tek başına idare edemez dükkanı zor olur diye gittim .
İki tane ağrı kesici ile duruyorum.

Saolsun uzakta olan arkadaşlarımız geleyim mi diye aradılar ama bizim yanı başımızda olan akrabalarımız hiç aramadılar ..
Şaşırmıyorum zaten ne zaman yanımızda oldunuz ki ..

Ahh annem sen burada olsan bunlar hiç olmazdı . Çekip çevirirdin hemen hazırlardın çorbamızı , yatın siz dinlenin derdin dükkanda sen dururdun .

Anne sen insanlara o kadar iyilik yaptın ama onlar bir o kadar nankör .. Birbirimize sahte gülücükler dağıtıyoruz ..
Belki diyorsunuzdur acaba sen de bir sorun olabilir mi diye ..
Onu da çok sorguladım bende mi bir sorun var diye , ama gözlemledim de birbirinin arkasından konuşup da sonra hiç bir şey olmamış gibi davranmaları, yapmacık davranışlar üzgünüm ama bana göre hiç değil ..
Aslında kafama çok takmamam lazım ama böyle zamanlarda insan arıyor bir büyüyüğünü...

Bizden haberler böyle

Kendinize iyi bakın :)


13 yorum:

  1. Ama ben sana-size-kıyamam ki, keşke yakın olaydık :(
    Canım dikkat edin kendinize, çok geçmiş olsun...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oyy canım benim , çok teşekkür ederim ..Keşke vallahi ne de güzel olurdu...

      Sil
  2. Nesrin' cim önce hepinize geçmiş olsun. Yılın en kritik zamanları bunlar. Baharın hepimiz farklı biçimde zorluklarını yaşıyoruz.
    Hastalanınca insan naif, kırılgan oluyor. İyileşince bu duyguların hepsi geçecek emin ol. Hafta sonunda bir güzel dinlenince o güzel yüzüne o hoş gülümsemen yerleşecek ve yaşam eskisi gibi aynı hoşlukla devam edecek. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Asuman Ablacım vallahi ne de güzel söyledin . İnsan böyle zamanlarda kırılgan oluyor gerçektende . Yıkılmadım ayaktayım hala dükkandayım ama artık bir sesim yok :)
      Yarın pazar ve bütün gün yatacağım oleyy :)

      Sil
  3. Ah ah, karnım burnumda doğurdum doğuracağım, annem, babam, Can ve kayınvalidem hasta oldular. İğne falan vuruluyorlar. En sonun da benim ateş de fırladı kırklara. Bir çorba yapanımız bile yoktu, annemle hasta hasta mutfağa girdiğimiz o günlerin sızısını hiç unutmam.

    Geçti geçti. Hepiniz hemencecik iyi olun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oyy o daha da kötüymüş , gerçekten böyle zamanlar insan hasas oluyor ama napalım çok şükür elimiz ayağımız tutuyor . Kendimize çorba yapacak haldeyiz :)
      Çok teşekkür ederim :)

      Sil
  4. Çocuklar hasta olmasın, minicik bünyelerine kıyamıyorum. Geçmiş olsun hepinize. Ablana, babana, eşine sıkıca sarıl. Çekirdek aile boş kalabalıklardan çok daha üstündür.

    YanıtlaSil
  5. Geçmiş olsun canım ya artık maalesef herkes böyle :( Şimdi daha iyisindir umarım...

    YanıtlaSil
  6. Hepinize çok geçmiş olsun :(((

    YanıtlaSil
  7. Geçmişler olsun Nesrin. Normal olan sensin. Kıymete değer olmayan herkese gerekli muameleyi göstermeyi ya da boş verebilmeyi öğrenmek en güzeli. Zamanla öğreniyor insan. Yani sanırım.

    YanıtlaSil
  8. cok gecmis olsun canim benim :(

    YanıtlaSil
  9. nesrinim canım benim yakınında olup sıcacık bir çorba yapıverseydim sana.hiç üzülme insanlar hep iki yüzlü olmuşlar bu devirde.rabbim yardımcımız olsun.

    YanıtlaSil