27 Nisan 2017 Perşembe

hellloooo

Merhaba ,
Blogu baya bir ihmal ettiğim doğrudur ...Biliyorsunuz ki evde tadilat devam ediyor , bir yandan işler yoğunlaştı , eleman eksikliği derken ben bilgisayar başına anca oturabiliyorum ..
Mayısın ilk haftasında evin tadilatı bitecek ;temizlik , kolileri boşaltma derken şimdiden afakanlar basıyor bana ... !
Üstüne Arel paşamızda hasta oldu , ateş ,öksürük derken ...23 Nisan da bile gezemedik , ama kreşte eğlenmişler . Teyze 23 nisan söyleyelim diyor..
Ben başlıyorum 23 Nisan şarkısı söylemeye o da bayrağını sallayıp dans etmeye başlıyor .
Minik aşkım pek bir tatlı ...

Benden haberler bu kadar ...

Yakında yine uzun uzun paylaşımlar yapacağım

8 yorum:

  1. Gwçmiş olsun minik delikanlıya. Size de kolay gelsin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim Handan abla 😍

      Sil
  2. Geçmişler olsun ve kolay gelsin.

    YanıtlaSil
  3. Geçmiş olsun... :///
    Ben de beklerim bloguma, iyi günler... :) :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabi takipteyim zaten :) teşekkür ederimm

      Sil