27 Mayıs 2017 Cumartesi

Evim Evim Güzel Evim


Huhuuuu benden mutlusu yok bu aralar ,biliyorsunuz ki evde tadilat vardı . Çok şükür iki ay 8 gün sonra bittiiiii :)

Kartonları boşalt , perdeleri yıka as , inanın yorgunluktan ölüyorummm! Sağ kolum perde asmaktan kol kası yaptı :)) Bana yardım eden halalarıma çok teşekkür ederim onlar olmasaydı ben hala hurdacı gibi bazı ürünleri atmazdım ve o kadar kutuları bitiremezdim .

Büyük gelen kıyafetlerimi ayrı kutuya yaptım bazılarını göndereceğim bazılarını ise sakladım .
Dile kolay 22 kg gitti :)


Tadilat işleri gerçekten çok sıkıntılı , ne kadar başında mimar da olsa ufak tefek yerlerde sıkıntı var ama genel olarak çok güzel ama çok güzel oldu

Son toparlanmalar bitince fotoğafları paylaşırım size..

Umarım görüşmeyeli sizler de iyisinizdir

Sağlıcakla kalın








14 yorum:

  1. Kolay gelsin.Güle güle misler gibi oturun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok ama çok teşekkür ederim :)

      Sil
  2. Oh, güle güle oturun şimdi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Handan ablacım

      Sil
  3. İyiyim canım sağol.
    Eviniz de güle güle, keyifle oturun. Bol kahkahalı sohbetleriniz olsun.
    Kilo verme olayında darısı bana diyeyeim. Diyet yapma, sağlıklı beslenme konusunda çok tembelim çok...
    Öpüyorum kocaman.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım benim çok teşekkür ederim , artık Köyeceğize geldiğiniz zaman mutlaka bekliyorum :)
      Diet konusuna gelince de yaparsın sen ben inanıyorum bir kere başladın mı devamı geliyor zaten :)
      kos kocaman öpüyorum seni

      Sil
  4. Yeni keşfettim blogunuzu.. İyi günlerde oturun ..
    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiniz :)
      Ben de bloğunuza geleceğim
      sevgiler

      Sil
  5. Hadi geçmiş olsun canım..Güle güle güzel günlerde otur...22 kilo ha...Çok güzel...Tebrik ediyorum seni..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Güliz ablacım , öpüyorum seni

      Sil
  6. Ev fotolarını bekliyoruzzzz.22 kg hakkında söyleyebileceğim tek şey de kıskançlık!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben şöyle evi bir güzel toplayayım fotoğrafları paylaşacağım .
      Yaaa deme öyle deme :) öpüyorum çok

      Sil
  7. Hadi geçmiş olsun o zaman.Güle güle oturun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım benim

      Sil