15 Haziran 2017 Perşembe

Kader Tekrarlanıyor

Uzun zamandır bu yazıyı yazıp yazmamak arasında kalmıştım . Belki kendim bile bazı şeyleri kabullenememiştim .
Belki fazla özel bir konu ama yazıp rahatlamak istiyorum .

Kader tekrar ediyor , malesef kader tekrar ediyor



Büyük dedem evlenir ilk çocuğu dedemdir , Dedem çok küçükken annesi ölür ve büyük dedem genç bir bayanla tekrar evlenir.Çocukları olur ....Büyükbabanne hala hayattadır çok da severim onu ..

Yıllar sonra dedem babannemle evlenir , üç tane çocukları olur en büyüğü ise babamdır . Babaannem kanser hastalığından 50 yaşlarında vefat eder. Bir kaç yıl sonra dedem kendinden genç bir bayanla tekrar evlenir ve bir oğlu olur.
O çocuk şuan 12 yaşında ve dedem geçen yıl vefat etti ..
Üzülüyorum tam babaya ihtiyacı olduğu zaman yanında değil...


Sonra babam annem ile evlenir , iki çocukları olur . Çok güzel aşk hikayeleri vardır , Annem , babam için 18 yaşına girdiği an Türkiye'ye kaçar . Müslüman olur dini nikahla evlenirler . Sonra annem hamile kalır ve iki aile kabullenip evlenirler. Annem ile babaannem , anne kız gibi olurlar o kadar çok severlerdi ki birbirlerini .. İkisinin de kaderi aynı oldu . Annem çok uzun yıllar hastalıklar ile boğuştu ve sonra vefat etti .. Hala inanamıyorum ya ..

Sonra babam kendinden genç biriyle evlenir . Babam ömür boyu yanlız yaşamayacağı için biz kabul etmiştik . Ama sonra anlaşmazlık oldu (bizden kaynaklı olmayan) .İki yıldır görüşmüyoruz ve konuşmuyoruz . Çok çok daha mutluyum bu şekilde sadece babam çok üzülüyor bu duruma ...

Her neyse kaderin tekrarlandığı ana geliyorum . Babamın eşi hamile  , yakında o çocuk dünyaya gelecek ..

Kabullenmesi çok zor bir durum , kabul de etmedim zaten  . Uzun bir süre bu durum ile mücadele ettim .
Uzun zamandır yazdığım isyan dolu yazılarda bu durumla ilgiliydi ..

Allah 'tan babam bu konuyu dillendirmiyor , ya da bebek konusu açılınca hemen kapatıyor .Kızlarımın yanında konuşmak istemiyorum diye ..

Yakında kardeşin geliyor gibi abuk zubuk muhabetlere katlanmak zorunda kalacağım !

Kader artık tekrar etme ne olur !!!!











14 yorum:

  1. Canımmm ...Duygularım seninle...

    YanıtlaSil
  2. Çok ilginç, nesilden nesile aynı şekilde gitmesi Nesrincim. Yüreğini ferah tut, açıklaması zor olabilir ama kim bilir belki o kardeş sizin için de hayırlıdır, bilemeyiz şimdiden. Güzelliklerle gelsin ailenize güzellikler getirsin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten ilginç bir döngü içindeyiz .. Söylediğin gibi yüreğimi ferah tutacağım , yapacak bir şey yok . İlk zamanlarda çok üzüldüm ama şuan bir şey hissetmiyorum ..

      Sil
  3. Öncelikle Allah rahmet eylesin, dedeler belki dede oldukları için yani yaşlı diye insan hazırlıklı oluyor ama anne acısı çok zor:(((mekanları cennet olsun.

    Anlattığın durum zor, şu var ama o dünyaya gelecek bebek masum ve hiçbir şeyden haberi yok:( dünyaya gelmeyi de kendi istemedi, yani en masum, en suçsuz, en günahsız bir varlık, ona hiçbir şey yansıtmamak - akıl vermek gibi olmasın- en doğrusu olacaktır sanırım çünkü çocuklar hatta bebekler bile bakışımızdan sevilip, sevilmediğini hissederler. Büyüklerin yüzünden o üzülmesin, kendisini istenmeyen çocuk hissetmesin. Sevgiyle ve sabırla her şey halledilir diyorum. Bunu şunun için yazdım yıllar önce kendi yeğenime bir şey için kızmıştım, gözlerimin kızgın baktığını söylemişti, aradan 25 yıl geçti hala pişmanım, hala vicdan azabı duyuyorum ben nasıl bu kadar duygusuz, soğuk olmuşum diye:( minik bir yüreği hem de öz yeğenimi üzdüm.
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel yorumunuz için teşekkür ederim , Bende sizin gibi düşünüyorum sevgi ve sabırla çözülecek hiç bir sorun yok , yeterki birbirmizi anlamak isteyelim . Am a karşı taraf pek öyle değil. Bebek meselesine gelirsek onun hiç bir suçu yok , o en masumu ama şuanki piskolojim doğduğunda onu görmek istemediğim ama bilemiyorum tabi ilerde ne olur .
      sevgiler

      Sil
    2. Rica ederim:)
      şimdi iki çocuk annesi kızkardeşim, hiçbirimizin istemediği bir çocuğa aşık olup, üstündeki kazak, pantolonla kaçarak evlendi. :)))

      Şimdi gülme işareti koydum ama o zamanlar nasıl üzülmüş ve kızmıştık bizi adam yerine koymadığı, bizi dinlemediği için. :( Damat dediğimiz kişiyi de hiç sevmedik hoş hala pek sevmeyiz. Yalan yok.

      Bir yıl sonra hamile kaldı ben diyordum ki, "Bebek doğsun yüzüne bakmam babası kılıklı olacaktır."

      Var ya, doğduktan sonra her şey değişti, küslük bitti, affettik, bebeği ise sanki kendim doğurmuş gibi bir sev, bir sev, bir sev, o gün bugün 'kuzum' oldu benim. Şimdi 30 yaşında:)))hala 'kuzum' diyorum. Gerçi benimkisi öz yeğen. Ama diyorum ya büyük söyleme, öz olsun, üvey olsun, tüm bu olayın en masum meleği o olacak. Görmek istemesen bile umarım en azından bunu belli etmezsin yani o bilmesin yazık. İstenmediğini hissetmesin.
      Sevgiler:)

      Sil
    3. :) ay inanmıyorum o da iyimiş . Dediğim gibi hissler anlık ilerde ne olacağını bilmiyorum . Belki çok seveceğim belki görüşmeyeceğim . Ama masum olduğunun farkındayım benimde şuan 2,5 yaşında yeğenim var ve çok düşkünüm ona . O yüzden onlar bu hikayenin en masumları ..

      Sil
  4. :((( ne diyeceğimi bilemedim Nesrinim. Ama sadece şunu söyleyebilirim. Allahım sana çok uzun, sağlıklı ve tabi ki mutlu bir ömür nasip etsin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin canım arkadaşım , her şeyin hayırlısı öpüyorum seni

      Sil
  5. Yaz ve rahatla. Ben bu durumu biliyordum. Konusmustuk ama ne desem bu konuda bilemiyorum. Zor bir durum gercekten. Ama insan kabullenmek zorunda.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet daha önce konuşmuştuk , yazıp rahatlamak en güzeli . Bir şekil kabulleneceğiz yapacak bir şey yok ..
      sevgiler

      Sil
  6. İlginç bir tesadüfler zinciri..
    Su akar yolunu bulur derler ya Nesrincim, içini ferah tut canım benim...
    Gelen yeni bir can en masumluğuyla... Vicdanlı ve akıllı bir kadınsın sen, ne yapacağını da en iyi sen bilirsin ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım benim , çok güzel söyledin su akar yolunu bulur , ileride ne olacağı belli olmaz her şeyin hayırlısı ...

      Sil