16 Haziran 2017 Cuma

Öz Eleştiri

Kendime öz eleştiri yapma zamanı geldi

Ay bu aralar çok mu tembellim ben bilmiyorum

Haftanın üç günü arkadaşımla 1,5 saat yürüyüş yapıp sonra bir yerde oturup çay içiyoruz .
Kalan günler de ise evdeyim , evde olmak güzelde verimli bir şekilde evde oturmak daha güzel !

Uzun zamandır kitap okumuyorum ya da kafamda düşünüğüm el işlerini yapmıyorum .
Standart ev işleri sonra da yan gelip yatıyorum .

Ya da eşimle daha verimli aktiviteler mi yapsak diye düşünüyoruz ama düşünmeden kalıyor ..

Şu aralar diet listemi nasıl oluşturacağıma dair eğitim görüyorum ve oda acaib eğlenceli. Hep bir hesaplama peşindeyim  :)

Yakında 3 haftalığına misafirimde geliyor şimdiden evi temizlemeye de başlasam diye düşünüyorum

Aslında şöyle yazınca da o kadar da tembel değilmişim ya :)



6 yorum:

  1. Yürüyüş yapmak ne güzel, ben onu bile yapamıyorum:( senden daha tembelim galiba:))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) Ay benden tembellide varmış :P Şaka bir yana insan bazen değişiklik olsun istiyor

      Sil
  2. Selam Nesrşn'cim.
    Ne temebelliği ayol güzndüzleri iş yerindesin akşamları tabiki yan yan gelip yatıcan.
    Ama kitap okuma meselesi önemli bence :)
    Umarım karı koca keyifli bir hobi bulursunuz.
    Temizlikte kolay gelsin canımcım öperim çoookkk :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oyy kuzucum ay böyle yazdın ya kendimi çalışkan hissetim vallahi :)


      Çok teşekkür ederim koskocaman öpüyorum sizi

      Sil
  3. Bütün gün isten sonra evde bir de is. Biz kadinlarin kaderi. Ara ara da biraz tembellik yapalim degil mi?

    YanıtlaSil