13 Haziran 2017 Salı

Yıl Sonu Gösterisi



Arel'imin cuma günü yıl sonu gösterisi vardı. Daha 2,5 yaşında ama sahnedeki duruşu , dansı o kadar güzeldi ki ..
Evdeyken ben bu kıyafetleri giymek istemiyorum diye kıyameti koparmıştı . 
Yıl sonu gösterisine gittik o kadar heyecanlıydım ki anlatamam .
Arel sahneye çıktı ve ablam ile ben hüngür hüngür ağladık . Tutamadım gözyaşlarımı o kadar duygu dolu anlardı ki ..
Bize bu güzel duyguları yaşattığın için sana ve öğretmenlerine teşekkür ederim .
Canım yeğenm hayatın boyunca hep senin yanında olacağım 
Seni çok ama çok seviyorum . 


video yüklemeye çalıştım umarım başardım yoksa instagram da takp edebilirsin :)
nesrin_nes 






video

4 yorum:

  1. ahhh nasıl da şeker olmuş miniş Arel ♥
    Bu yıl sonu gösterilerini çok anlamsız bulurdum ben tabiki eskiden. İnsan çocuğunu görünce ayrı bir gururlanıyor, ayrı bir seviyor... Başımıza gelince anladık tabi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok haklısın bende aynı şekilde düşünüyordum şimdi seneye bir daha olsun da yine izleyelim diye heyecanlanıyorum .
      Bir de Arı oldu miniğim , çok teşekkür ederim .

      Sil
  2. Maşallah Arel'e...Büyümüş de gösterilere de katılır olmuş:)

    YanıtlaSil
  3. Anaokulu gösterileri çok ama çok tatlı oluyor:)

    YanıtlaSil