14 Eylül 2017 Perşembe

Müşteri vol 115522233336

Dün başıma çok enteresan bir şey geldi.
İçeri de ablam müşteri ile ilgileniyor dışarıda da iki beyefendi bizim banklarda oturuyor . Kibarlık olsun diye merhaba dedim ,
Onlarda gülümseyip bana ikramınız yok mu dedi , nasıl yani dedim ?
İçecek bir şeyiniz yok mu dedi ,
Bende tabi  çayımız var ikram edeyim dedim , yok kahve varsa kahve olsun dediler ..
Şaşkın bir şekilde kahvelerini götürdüm .
Şimdi asıl şoku yaşayacaksınız
İçerideki müşteri gitti ve ben dışarıdaki iki beyefendinin onlarla birlikte olduğunu sanıyordum . Adamlar hararetli bir şekilde konuşmalarına devam ediyorlar . Ben ablama soruyorum dışarıdaki adamlar kim diye  o da blmiyorum diyince bende çıktım , Nasıl yardımcı olalım size dedim
Bana verdiği cevaba inanamazsınız , arkadaşımla burada buluştuk koltukları görünce oturduk bir de kahve istedik . Tanrı misafiriyiz biz dedi ve illahi alışveriş yapmamız gerekmiyor değil mi dedi ben şok içinde olduğum için yapsaydınız sevinirdik  bir daha sefere inşallah dedim gülerek ve içeri girdim .
Sen gördüğün boş koltuğa otur sonra da sanki burası cafeymiş gibi bir de kahve söyle ohh keyfe bak .

Girersin içeri buraya otursak sizin için sorun olur mu ben yoruldum ( 60 yaş civarındaydı) ya da başka bir şey söyle . Ben zaten sorun yaratmazdım ama pişkin bir şekilde çayi beğenmeyip kahve sipariş etmen de çok enteresan .
İnsanlar baya bir rahat , yakında balkon kapımdan biri evime girerse şaşırmam yani !!



14 yorum:

  1. :)) Nesrin yanında kek pasta filan istememişler yani bi de o açıdan bak :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay evet doğru diyorsun :) Marketten bir koşu kek al kızım :P

      Sil
  2. Bizim insanımız cok rahat maalesef...

    YanıtlaSil
  3. ah ahh bizim de zamanında böyle müşterilere denk geldiğimiz oluyor kız kardeşimle...
    dört gözle okullarımızın açılmasını bekliyoruz :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şaşkınlıkla izliyorum gelen müşterileri aralarında çok iyilerde var ama bir o kadar da enteresanları da var ..

      Sil
  4. Hahaha, Nesrincim iki kahve de buraya yollayıversen diyorum, küserim bak :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hemen efendim yolluyorum nasıl olsun orta mı şekerli mi :)

      Sil
  5. Su ya da çay içseler neyse diyeceğim de kahve söylemek nasıl bir rahatlıktır öyle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Türk kahvesi istemediğine şükrettim :)

      Sil
  6. ahahahaaaaa :)))
    Çok güldüm yalnız :))))
    Enterasan bir millet olduk vallahi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hemde nasıl , yüzümdeki şok ifadesini görmeni isterdim :)

      Sil
  7. Ne tuhaf insanlar yahu. Pes! :))

    YanıtlaSil