6 Ekim 2017 Cuma

Yep yeni İşler Peşinde

Evet başlıkda yazdığım gibi , yeni işler içindeyim

Kendime dikiş makinesi aldım , ilk çantamı diktim  :) 

Hedefim baya büyük bakalım gerçekleşecek  mi ??


Çok da güzel bir kitap keşfettim Cafe Nohut olarak bilinen Ayda Algın 'ın Sevimli Dikişler kitabı ...


(görüntü alıntıdır)

İçinde o kadar güzel projeler varki ..
Çok yakında fotoğraflarla sizinle olacağım 
6 yıl sonra dikiş makinesinin başında olmak çok güzel bir duyguydu ...

Hadi bakalım Nesrin , kışın vaktin çok yeni projeler seni bekler .. :) 
Dikiş ile tavsiye vermek istediğiniz şeyler varsa seve seve dinlerim sizi .
Kanaviçe ve dikiş olayına odaklıyım şu sıralar bilginiz olsun 
Sevgi ile kalın 






4 yorum:

  1. Hayırlı olsun.Güzel dikişler dilerim.
    Blogunu Tesadüfen keşfettim, çok hoş:)
    Takibindeyim banada beklerim.
    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba , hoşgeldin :)
      Severek uğrayacağım bloğuna ..

      Sil
  2. Benim tavsiyem bana da bir şey dikmen :)))
    Hahaha, şaka şaka, sağlıkla kullan, güzel şeylere vesile olsun...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zaten ilk sırada sen varsınn leylakım :)
      Ben biraz bu kendimi geliştireyim de en güzelleri sana gelecek . Öptüm seni koskocaman

      Sil